Díjak és egy oklevél

Sziasztok!
Ez a héten kaptam 4 díjat és egy oklevelet!
Oklevelem, amit nagyon szépen köszönöm a Let me be controll c. design blognak!

Díjaim:



1.  Köszönöm a Secrets of empire íróinak!
 10 dolog rólam:
  1. Nem tudok magamról nagyom mit írni.
  2. Szeretek olvasni.
  3. Kedvenc műfajom a fantasy.
  4. Kedvenc sorozatom az Once upon a time/Egyszer volt hol nem volt
  5. A Trónok harca is jó sorozat
  6. Kedvencem a Trónok harcában Daenerys Targaryan (ha jól írom le a nevét :D)
  7. Kifogytam.
  8. Tényleg.
  9. Mert tényleg.
  10. Ez az! 

1. Van háziállatod? Ha igen, mi a neve?
Van egy kutyám, a neve Dorisz. 
2. Milyen filmet láttál utoljára?
Már nem emlékszem. 
3. Mit olvasol most, ha olvasol valamit?
Büszkeség és balítélet. Team Mr. Darcy! 
4. Van olyan film, amin elsírtad magad? Ha igen, melyik volt az?
A felhők felett 3 méterrel c. filmen. Hirtelen csak ez ugrott be, de sokon sírok, érzékeny fajta vagyok.
5. Mi a kedvenc idézeted?
„Az önmagába visszahúzódó szív nem tudja kiönteni érzelmeit, tehát gyötrődik; nincs módja kitárulni, tehát bezárkózik önmagába. Ebből látomások sarjadnak, föltevések, találgatások, bimbózó regények, sóvárgott kalandok, képzeletbeli légvárak, olyan épületek, amelyek mindenestül a lélek mély sötétségében épülnek fel, komor és titokzatos lakások, ahová azonnal betelepszenek a szenvedélyek.”
/Victor Hugo/
6. Mi volt a jeled az oviban?
Gomba. (Irónikus mivel utálom a gombát.)
7. Történt olyan dolog az életedben, amire azt mondtad bárcsak ne tetted volna meg?
Volt persze. Ilyen dolog mindenkinek van, de a hibákból lehet tanulni.
8. Tudsz horgolni?
Igazat megvallva: nem.
9. Kék, zöld vagy piros?
KÉK! Kedvenc színem! 
10. Tengerpart vagy esőerdő?
Tengerpart. 

10 kérdés:
  1. Hány éves vagy?
  2. Szerinted a kor meghatározza egy író tehetségét?
  3. Kedvenc állatod?
  4. Mi lenne az álomállásod?
  5. Visszahúzódó vagy közvetlen vagy?  
  6. Kedvenc színed?
  7. Kedvenc bandád?
  8. Kedvenc énekesed és énekesnőd?
  9. Kedvenc idézeted?
  10. Kedvenc filmed?
Kiknek küldöm:
Nagymacska Novella - R. Karolina
Beautiful Nature - A. J. Charrière 
Halálos csók  - Ashley


2. Köszönöm a díjat Cintia T.-nek!
           
10 dolog rólam:
  1. Éppen most olvastam ki a Büszkeség és balítélet című könyvet, amit Jane Austen írt
  2. És tetszett is a mű
  3. Kedvelem a romantikus, misztikus és a fantasy sztorikat
  4. Kedvenc színem a kék
  5. Már megint kifogytam
  6. Szeretem a karácsonyt
  7. Szeretek olvasni
  8. Daenerys és Daario fan vagyok, örülnék, ha összejönnének
  9. Daenerys a kedvencem az egész sorozatból
  10. Végre!
- Mit vársz el a feliratkozóidtól?
Csak, hogy olvassák a sztorit. Hiszen erre találták ki azt a modult, hogy tudják követni azt a blogot.
- Melyik az a könyv, amit soha, de soha nem olvasnál újra? (nem lehet kötelező olvasmány!)
Hm... Nehéz kérdés, mert ilyen nekem még nem volt.
- Hány facebook csoportban szoktad hirdetni a blogod?
Változó, de minimum 10-ben. 
- Mi az álmod?
Egy meghitt és szerető családi körben felnevelni a gyermekeimet. Jó állásom legyen és szerető férjem. 
- Jóban vagy más bloggerekkel is?
Persze! 
- Ki a példaképed? Akinek imádod a blogját/munkáit, és olyan akarsz lenni, mint ő?
Nincs ilyen személy, mert törekedek az egyediségre. Nem szeretnék senkihez sem hasonlítani.
- Szoktál zenét hallgatni írás közben? Ha igen miért? ha nem, miért nem?
Változó, attól függ, hogy milyen jelenetet írok. Jobban csak akkor szoktam zenét hallgatni, hogyha éppen szerelmes vagy szomorú cselekményt írok.
- Kedvenc sorozatod?
Az Egyszer volt hol nem volt/Once upon a time.
- Honnan jött az ötlet? Csak kirobbant a fejedből, vagy valami személyes probléma/öröm/érzelem váltotta ki fokozatosan? 
Erre nehéz megadnom a választ, mivel én sem tudom igazából, hogy honnan jött. Már régóta megfogalmazódott bennem egy fantasy történet, de még nem volt hozzá elég jó fogalmazásmódom, hogy bele is vágjak. Mostanra éreztem úgy, hogy készen állok megírni egy E/3-ban írt és rendkívül összetett sztorit.
- Szereted a fanfiction történeteket? Miért?
Attól függ, hogy milyen fanfic. Hogyha sztáros akkor már ki is lépek a blogból. De hogyha könyves (kedvencem a HP-s) beleolvasok. Saját ízlés szerint.

10 kérdésem ugyanaz, mint az előző díjnál.
10 ember akiknek küldöm:

3. Köszönöm Fallen Angel-nek! 

Szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról!
- Válaszolj a jelölő által írt 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést!
- Küld tovább 11 embernek!

11 dolog magamról:

  1. Kedvenc sorozatom az Once upon a time 
  2. Voltam ma matek előkészítőn
  3. Nem voltam valami ügyes a feladatoknál
  4. Sokat kell még gyakorolnom
  5. Át kéne néznem a régebbi tananyagokat
  6. Szeretem a történelem tantárgyat
  7. Be szeretném szerezni a Párválasztó 1., 2. részét és a kiegészítő novellákat
  8. Szülinapomra megkaptam az Igazit, az a Párválasztó 3. része
  9. Kifogytam.
  10. Kedvenc színem a kék
  11. Nővéremtől pedig a Ha maradnékot kértem
11 válaszom:
 

1. Minek öltöztél be Halloweenkor?
Mi csak a mindenszenteket ünnepeljük.
2. Szereted az One directiont?
Van egy-két jó zenéjük, de ennyi a vélemény róluk. Nem rajongok értük.
3. Mi a kedvenc zene számod?
Nem tudnék választani, de imádom a mixeket!
4. Van szerencse számod? Ha igen, akkor melyik?
Nincsen.
5. Hány ellenséged van?
Erre nem tudnék pontos számot adni, de sokan nem kedvelnek. 
6. Melyik az a sorozat, ami teljes szívedből gyűlölsz?
Violetta. Enyhén szólva fárasztó egy műsör és a szereplők nagy része túlságosan gyerekes.
7. Ha mérges vagy, mit szoktál csinálni dühödben?
Káromkodom, de akkor nagyon.
8. Miért az lett a blogod neve, ami?
Nem akartam sablonos nevet és igyekeztem valami egyedit kitalálni. Szerintem elértem a célomat.
9. Ha mondanod kellene egy számot 1-10 között akkor melyiket mondanád? fogadjunk, hogy a hetest!
5!
10. Cicák vagy kutyák?
Kutyák!
11. Kávé vagy tea?
Tea.

4. Köszönöm Sparkling Angel-nek!
Szabályok:


  • mondj köszönetet a küldőnek
  • írj 10 dolgot magadról
  • válaszolj 10 kérdésre
  • írj 10 kérdést
  • és küldd el legalább 5 1 embernek 
10 dolog rólam:
  1. Basszus.
  2. Nem vagyok jó ezekben.
  3. Egy Isten háta mögötti faluban lakok.
  4. És utálom ezt a falut.
  5. Egyetlen jó hely benne az erdő, a könyvtár és mi és a mamámék háza.
  6. Megint kifogytam.
  7. Tervezek egy új sztorit.
  8. Már az alapötlet is meg van.
  9. Blogot csináltam már belőle a linkje a 2. fejezetnél publikálva lesz.
  10. EZ AZ!
10 válaszom:
  1. Miért ez a fő témája a blogodnak? Mert szerettem volna valami egyedit alkotni és igazából ez a világ már régen fel volt építve a fejemben.
  2. Mit gondolsz milyen állat lennél? Farkas, vagy fogalmam sincs.
  3. Ha választhatnál egy korszakot, ahova visszarepülhetnél, hova tennéd? Nem tudom. Erre nem tudok mit válaszolni.
  4. Mi az egyik titkos vágyad? Titok. :D
  5. Válassz, és indokold is meg: PC/laptop/tablet/okostelefon? Laptop, azért ez mert ezen tudok rendesen írni wordbe. :D
  6. Hol élnél a legszívesebben? Ausztriában, vagy Németországban, nem tudom csak nem Magyarországon. Bár ki tudja, hogy mit hoz a jövő.
  7. Szeretsz fotózni? Ha igen, miért? Szeretek, imádom elkapni az apró mozdulatokat! Nem tudom kifejteni magam jobban.
  8. Ki lennél ha akárkivé válhatnál egy napra? Nem tudom. Talán a miniszterelnök. :D
  9. Ki a kedvenc énekesed/együttesed? Nincsen.
  10. Hogyan kapcsolódsz ki? Zenét hallgatok vagy írok, vagy egyszerre mindkettőt. 
10 kérdésem:
  1. Ha lenne 3 kívánságod mi lenne az?
  2. Hány éves vagy?
  3. Honnan merítesz ihletet?
  4. Mi inspirál téged írás közben?
  5. Honnan jött a történeted? 
  6. Szeretsz olvasni?
  7. Mik a kedvenc könyveid? Ha egyáltalán vannak.
  8. Mit szeretsz csinálni?
  9. Van hobbid és ha igen mi? 
  10. Melyik a kedvenc évszakod és miért?
5 1 ember akinek küldöm:

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gratulálok a helyezéshez és a díjakhoz! Megérdemelted. ^^
    Köszönöm, hogy méltónak találtál a díjra. :) Már várom, hogy válaszolhassak a kérdéseidre.
    Látom, te sem vagy jó az "írj magadról 10 dolgot"-ban. :D Én is szeretem a karásonyt, a legszebb ünnep. A Párválasztó könyvek pedig nagyon jók, habár még csak az első részt olvastam. Előre elárulom, hogy Maxonnak szurkolok, és majd, mikor olvastad, írd meg, kinek a táborát erősíted! :D
    Ó, és olvastam ám a prológusod, és az első fejezet is tervbe van véve, de mindig van valami dolgom, ráadásul még lusta is vagyok, szóval hamarosan olvasom azt is. Nagyon tetszik idáig, igazán egyedi történet pattant ki a fejedből. Imádom, ha egy olyan világról olvashatok, ami egyedül az íróé, és megosztja azt az olvasóival. Sikerült szükségtelenül költőien fogalmaznom, mikor a lényeg annyi, hogy imádom a fantasyt. Jaj, és a feliratkozás! Fel akarok, de állandóan elfelejtem, mert a blogom adatforgalmi izéjén megtalálom, de most addig fogom ismételgetni, amíg fel nem iratkozok. Mennyit tudok magyarázni!!!
    Bocsáss meg a felesleges szövegelésért, de nem tudtam magamban tartani!
    Még egyszer gratulálok és köszönöm. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál nekem! <3
      Hát én a Párválasztó 1. és 3. részét olvastam. nem akarok spoilerezni, ezért csak annyit mondok, hogy én is Team Maxon fan vagyok. :)
      Én is lusta szoktam lenni szóval elnézem a dolgot, hogy nem olvastad még el az 1. fejezetet. xd
      Örülök, hogy tetszik a történet! Én is nagyon szeretem a fantasykat! :) Remélem a blogger engedni fogja előbb-utóbb, hogy feliratkozz! :)
      Köszi és nincs mit! :)

      Törlés
  2. Szia!
    Gratulálok a díjakhoz és az oklevélhez! Megérdemled, nagyon szépen írsz, és csodálatos a történeted (fantasy~)! c:
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Örömmel tölt el, hogy megjutalmaztál vele <3
    R.Karolina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szépen köszönöm a dicsérő szavakat! :) Nagyon szívesen, megérdemelted.

      Törlés