Díjaim

Nagyon szépen köszönöm a díjat Szaffi Sándornak!

Szabályok, mint mindig ugyanazok, és mint mindig most sem tartom be pontosan a továbbküldési hercehurcát.

10 dolog rólam:
  1. Gyengém ez a dolog.
  2. Sosem tudom, hogy mit soroljak föl
  3. Imádom a disney meséket
  4. Kedvencem közülök a Szépség és a szörnyeteg, Jégvarázs, Notre Dame-i toronyőr, A hercegnő és a béka és a Tarzan
  5. Nem rajongok az One Directionért, Justin Bieber-ért, 5SOS-ért, sem a többi ilyesféle bandákért/énekesekért
  6. Ez az első olyan regényem, amiből a lehető legjobbat akarom kihozni
  7. A fejemben már megvan írva a történet közel a 20. fejezetig, de időhiányban és írói válságban vagyok
  8. Mi a fenét írhatnék?
  9. Imádom a karácsonyt, a havat - ami mostanában sajnos nincs -, és alapjában a decembert
  10. Ez az!
10 kérdés válasz: (Bocsi, de csak így tudtam megoldani)
 

Milyen zeneműfaj áll a legközelebb hozzád? Nem is tudom, talán a pop.

Mi lenne az a pont amit nem tennél meg a szerelmedért/barátodért? Fogalmam sincs, nem történt meg ilyen.

Milyen nyelvet tanulsz? Német.

Mikor vagy a legdühösebb? Nem tudom, nem emlékszem, hogy voltam-e már nagyon dühös.

Anyukáddal milyen viszonyotok van? Nagyon jó viszonyban vagyok vele.

Mióta blogolsz? 2013. decembere óta.

Mi kedvenc tanórád? A történelem - de ez szerintem látszódik a blogon is.

Ha bármelyiket választhatnád a levitáció, láthatatlanság, elmébe látás közül mit választanál, és miért? Elmébe látás, mert kíváncsi vagyok, hogy mit gondolnak a körülöttem levő emberek.

Mire vagy a legérzékenyebb? Fogalmam sincs, sírós fajta vagyok, szóval én mindenre érzékeny vagyok. :D

Ki az a személy akinek legszívesebben tönkre tennéd az életét, és miért? Nincs ilyen, azért senkinek se tenném tönkre az életét, nem vagyok olyan gonosz.

Ki az az ember akinek a bőrébe bújnál? (híres, nem híres mindegy..) Ö... Senkiébe? 

10 kérdésem:


  1. Hány éves vagy?
  2. Milyen nyelvet tanulsz?
  3. Mióta blogolsz?
  4. Röviden hogy jellemeznéd magad?
  5. Reál vagy fantasy sztorik? Miért?
  6. Kedvenc könyve(i)d?
  7. Kedvenc meséd?
  8. Milyen műfajú sztorikat szeretsz?
  9. Mi inspirál téged?
  10. Szoktál írás közben zenét hallgatni?
Akiknek küldöm:
Sayaa Badrick - Bűvös vizeken 
A. J. C. - Beautiful Nature
Carlie - Egy nyár Párizsban
Boots Khyira - Lélekpenge
Isobel A. Gross - Roxfort
Kertész Kinga - Üzenem...
Burning Wood - Little Broken Traveler 

2.  (Kétszer kaptam ugyanazt a díjat, csak más embertől.)
Sayaa Badrick nagyon szépen köszönöm! :)

10 tény rólam:
  1. Néha rájöm a könyvőrület és akkor szinte megállíthatatlan vagyok. (Vagy húsz könyvet elhoznék a könyvtárból...)
  2. Másik fajtája nálam az, hogy utána szinte rögtön kiolvasnám az egyik könyvet. (Ma is rám tört, csak nem maradt időm olvasni, mivel tanulnom kellett.)
  3. Várom már nagyon a karácsonyt. 
  4. Kifogytam, megint.
  5. Egy teszt szerint sok bennem az empátia - na, akkor ez új volt.
  6. Szeretem a mesezenéket és a romantikus magyar dalokat. 
  7. De emelett a mixeket is.
  8. Kedvenc könyvem - amit jelenleg is olvasok vagy hetedszerre - a Beastly-szörnyszívű.
  9. Szeretem Harry Potter könyvsorozatot, jelenleg két részét olvastam el, és most tartok az 5. részénél - visszafelé olvasom :D mert nincs meg az első három része.
  10. Végre megvan a tíz!

10 kérdés-válasz:
 
1. Mi volt az első könyved, amit olvastál? Nem emlékszem. 
2. Mióta blogolsz?
2013 decembere óta, szóval egy éve.
3. Miért kezdted el?
Erre nem tudok válaszolni, egyszerűen éreztem, hogy nekem el kell kezdenem egy blogot.
4. Mi a kedvenc állatod?
Talán a kutya, de igazából nincsen kedvencem.
5. Mi a kedvenc sorozatod/filmed/meséd?
Once upon a time/Az operaház fantomja (2004)/Szépség és a szörnyeteg; mindet egyformán szeretem.
6. Szerinted mi a legjobb és a legrosszabb tulajdonságod?
Nem tudom, van bennem jó, meg rossz is.
7. Szoktál emlékezni az álmaidra?
Néha.
8. Ki a kedvenc bloggered/bloggerinád?
Nincsen kedvenc, egyformán szeretem Kertész Kingát, Sayaa Badrick-et, A. J. C.-t, Carlie-t, Isobel A. Gross-ot... És még sok mást, csak hirtelen ők jutottak eszembe.
9. Ha elolvasol egy történetet, írsz hozzá véleményt? Miért?
Ritkán szoktam, mert lusta vagyok, na, ez az egyik rossz tulajdonságom.
10. Ha bármilyen varázslény lehetnél, mi lennél?
Az elátkozott család c. történetemből zurgay (urt-boszorkány és telj-alakváltó), amúgy vérfarkas. :D

Elküldtem már föntebb emberkéknek, itt nem fogom :D


3. (ugyanaz történt, mint a 2.-nál) L. Andi nagyon szépen köszönöm!
10 tény rólam:
  1. Még mindig nem szeretem ezt a pontot 
  2. Willeam a kedvenc férfi karakterem a sztorimból 
  3. Rachel a kedvenc női karakterem a sztorimból
  4. Nem tudok mit írni
  5. Elakadtam.
10 kérdés - válasz:
1.) Ki a leginspirálóbb személyiség a környezetedben? Miért ő? Nincsen ilyen, számomra zene az, ami inspirál.
2.) Mit jelent számodra az írás? Kikapcsolódást, amit senki nem vehet el tőlem.
3.) Milyen típusú blogot/blogokat írsz? Az elátkozott család c. fantasy, romantikus, a másik pedig romantikus.
4.) Ha kizökkentenek az írásból, hogyan rázódsz vissza? Zenét hallgatok.
5.) Mennyi időbe telik egy rész megírása? Sokáig tart, közel másfél/két hétig.
6.) Mióta blogolsz? 2013 decembere óta.
7.) Voltál már úgy, hogy a hátad közepére sem kívántál valakit? Voltam persze.
8.) Vannak/voltak olyan tanárok a sulidban, akitől a szőr felállt a hátadon? Nincsenek, de diákok vannak.
9.) Szoktál olvasni? Ha igen miket? Persze! Romantikus, misztikus regényeket.
10.) Neked is nehéz tíz kérdést föltenni? Enyhén szólva, főleg a 10 tény a nehéz. 

 
Helyzetjelentés: a 2. fejezet fogalmam sincs, hogy mikor érkezik, de addig még csak 2 oldalt írtam meg belőle. De karácsony előtt biztos, hogy publikálom.

6 megjegyzés:

  1. Most akartam küldeni neked egy díjat (nem akarta belinkelni). elfogadsz tőlem még egy díjat? :P

    VálaszTörlés
  2. Drága Belle!

    Komolyan, ezen most már nevetnem kell. Kaptam egy díjat, na mondom, ezt tovább küldöm neked, erre látom, hogy te megelőztél. Viszont úgy veszem észre, nem csak én jártam így, hanem Sayaa is. Nincs menekvés, ez a történet akkor is megérdemel még egy díjat.
    Holnap reggelre tereztem meg az utolsó előtti rész olvasását. Mostanában a buszon olvasom a blogokat, amikkel lemaradtam, mert a könyvet reggel még nem látom a sötétben. Egy blogot már letudtam, szóval a tiéd jön. Már vártam, hogy folytathassam, mert szinte hallom a sikolyt az első részből, és nagyon kíváncsi vagyok, mi történt. Amint elolvastam az összes fejezetet, írok egy összefoglaló kommentet, majd minden rész végén hagyok egy dícséretet. :)
    Gratulálok a díjhoz, és köszönöm, hogy ismét én vagyok azon szerencsések egyike,.akiknek továbbítottad.
    Ölel,
    A. J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, A. J.!
      Erre nem számítottam. :D Hogy akinek küldök díjat, az is küldene nekem, ilyen még meg sem fordult a fejemben.
      Remélem minél előbb végzel az eddigi fejezeteket elolvasásávál! Már nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre! :)
      Köszönöm; és hidd el nekem megérdemelted azt a díjat! ;) :3

      Törlés
  3. Drága Belle!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, nagyon kedves tőled, hogy rám is gondoltál! A mai nap folyamán pedig meg is válaszolom a kérdéseidet.

    Ölel,
    Carlie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, Carlie!
      Hidd el megértemelted a díjat! Várom már az 1. fejezetet! :)
      Ölel, Belle

      Törlés